23 Mart 2015 Pazartesi

KAKAOLU KEK

KEKİM KABARMIYOR DİYORSANIZ BU KAKAOLU KEKİ MUTKAKA DENEYİN...
kakaolu kek........inanılmaz lezzetli...
kek kabarması konusunda hep sorun yaşarım fakat bu keki sorunsuz  kabartıyorum


MALZEME
küçük margarin paketinin yarısı
1,5 Bardak toz şeker
2 Bardak un
2 yumurta
1 Bardak süt
1 pak.kabartma tozu
3 kaşık kakao

HAZIRLANIŞI
margarin ve şekeri çırpınız, sırası ile yumurtayı ekleyip çırpmaya devam ediniz. un,kakao, ve sütü ekleyiniz,en son olarak kabartma tozunu da ekleyip yaglanmış orta boy fırın kalıbına dökünüz.
orta hararetli fırında pişiriniz,
arzu edilirse bu kek'e 2 yemek kaşığı likör veya konyak eklene bilir, hoş bir koku ve lezzet veriyor.
ben vişne likörü tercih ediyorum......bazen kendi yaptığım vişne likörünün vişne tanelerini de ekliyorum....
evet aklıma gelmiş ken bu hafta size evde vişne likörü nasıl yapılır...tarifini vereyim....süper oluyor...
sevgili kayınvalidemin tarifidir......senelerdir yapardı......iki senedir ben yapıyorum....