19 Mayıs 2015 Salı

KURU CİLTLERE MASKELER

Ben kuru cilde sahip olduğum için genellikle kuru ciltler için olan maskeleri ve peeling leri paylaşmaya çalışıyorum...denemiş olduğum tariflerdir...
diğer paylaşacağım tarifler ise sizler için araştırıp sizlerle paylaşmak istediğim tariflerdir...


Kuru ciltler için Maske

1 yumurta sarısı
1 çay kaşığı tuzsuz tereyağı, 
1 çay kaşığı bal, 
1 tatlı kaşığı süt.
tüm malzemeyi karıştırın...temiz cildinize sürüp 20 dk. bekletin...
önce ılık, sonra soğuk suyla yıkayın....
tüm peeling ve maskelerden sonra devamlı kullandığınız nemlendiricinizi sürün.....
birde bugün sizinle peeling hazırlayalım.......tabi ben önce maskeyi yazdım...fakat maskeden önce peeling yaparsanız gözenekleriniz açılmış, cildimiz  temizlenmiş olacağından hazırlayacağınız maskeler çok daha iyi nüfuz edeceklerdir...hadi bakalım şimdi peeling hazırlama zamanı.
2 yemek kaşığı öğütülmüş badem ( ben kayısıların çekirdeklerini atmam,,,kurutup içlerini peeling lerimde kullanıyorum) bir tatlı kaşığı gül suyu, bir tatlı kaşığı badem yağı, hepsini karıştırıp üzerine süt ilave ederek krema kıvamına getirin, hazırladığınız karışımı hafif dairesel hareketlerle yüzünüze sürün..
bugün vaktim bol..... size çok faydasını gördüğüm bir vücut peelingi de anlatayım....
her gün içtiğim...saat 10 kahvemin telvesini atmıyorum, bir kavanozda biriktiriyorum....banyodan önce içine saf zeytinyağı ekleyerek tüm vücuduma bu kahve telvesi zeytinyağı karışımını  dairesel hareketlerle sürüyorum. ....sonra duş almayı unutmayın.......
iyi akşamlar.....